Foto | Type | Opmerking Equipe | Opmerkingen Jury | Punten | Akkoord |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Speciaal moment | - | Leuke foto! Veel plezier, groetjes de Jury | 0 | |
![]() |
Speciaal moment | - | Veel plezier, groetjes de Jury | 0 | |
![]() |
Speciaal moment | ROC TEAM | - | 0 | |
video |
Speciaal moment | - | Mooie boodschap mannen! | 795 | |
![]() |
Grensovergang | Bij na bij de grens van Duitsland | Tschüss! | 100 | |
![]() |
Speciaal moment | Oldenburg Schloss | - | 375 | |
![]() |
Speciaal moment | - | - | 0 | |
![]() |
Speciaal moment | - | - | 0 | |
![]() |
Laadstop/tankstop | - | - | 25 | |
![]() |
Speciaal moment | - | - | 0 | |
![]() |
Speciaal moment | - | - | 375 | |
![]() |
Speciaal moment | Harder gaat het niet iemand H2 over | Laatste stukje hard rijden :( | 20 | |
![]() |
Laadstop/tankstop | - | - | 25 | |
![]() |
Laadstop/tankstop | - | Tankstop kolding | 25 | |
![]() |
Laadstop/tankstop | Tankstopie | - | 25 | |
![]() |
Speciaal moment | - | - | 0 | |
video |
Speciaal moment | - | - | 650 | |
![]() |
Speciaal moment | - | Niet te lang blijven zitten ;) | 775 | |
video |
Speciaal moment | - | - | 0 | |
![]() |
Speciaal moment | Op de boot | - | 0 | |
![]() |
Speciaal moment | Rostock scherper krijgen wij hem niet | Ach, wij zijn ook niet meer zo scherp rond dit tijdstip | 625 | |
![]() |
Laadstop/tankstop | - | Tankstop | 25 | |
![]() |
Laadstop/tankstop | Pomp kaart scanner is stuk Bel het nummer op de pomp en ze geven de pomp vrij | - | 25 | |
![]() |
Speciaal moment | - | Hoe doet Max het? | 25 | |
![]() |
Speciaal moment | - | - | 0 | |
![]() |
Speciaal moment | Nice | Mooie plek uitgekozen! | 475 | |
![]() |
Laadstop/tankstop | - | Tankbeurt | 25 | |
![]() |
Speciaal moment | - | Goed ontbijt! | 25 | |
![]() |
Speciaal moment | - | - | 0 | |
![]() |
Speciaal moment | - | - | 25 | |
![]() |
Speciaal moment | - | - | 25 | |
![]() |
Speciaal moment | Hoofdsteden afstellen bij ruimtegebrek | - | 0 | |
![]() |
Speciaal moment | Finish | Helaas een late finish | -1800 | |
|
Kilometerstand | - | - | 1928 |